تقدیر رئیس کل دادگستری خوزستان از بسیجیان و جهادگران شهرستان کارون

حجت الاسلام صادق مرادی گفت: از تلاش همه بانوان جهادگر و بسیجی شهرستان کارون که در این کارگاه جهت آماده‌سازی، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی فعالیت دارند قدردانی می کنم.
کد خبر: ۳۹۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ - 13April 2020

تقدیر رئیس کل دادگستری خوزستان از بسیجیان و جهادگران شهرستان کارون

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «صادق مرادی» رئیس کل دادگستری خوزستان امروز از کارگاه تولید ماسک و ملزومات بهداشتی قرارگاه جهادی شفاء سپاه شهرستان کارون بازدید کرد و اظهار داشت: از تلاش همه بانوان جهادگر و بسیجی که در این کارگاه جهت آماده‌سازی، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی فعالیت دارند قدردانی می کنم.

وی افزود: جهت حفظ سلامت مردم و همچنین تلاش برای تمهیدات لازم برای تأمین ماسک و محصولات بهداشتی در این شرایط حساس کشور، بسیج مثل همیشه و در جهت سلامت مردم به صحنه آمد و در کنار دیگر اقشار جامعه برای کمک به مردم تلاش می‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: امروز در این کارگاه شاهد جلوه زیبا و ارزشمند فعالیت داوطلبانه بانوان جهادگر و بسیجی، اعم از نوجوان، جوان و بازنشسته در جهت آماده‌سازی، تولید ماسک و ملزومات بهداشتی برای سلامت مردم بودیم و این نمونه‌ ای از روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی این عزیزان در طول این مدت بوده و ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: مردم خوزستان در این شرایط حساس همانند ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و دستگاه قضایی استان با تمام توان و به روش‌های مختلف از اقدامات جهادگران که در هر زمینه به خدمت رسانی مردم می‌پردازند حمایت خواهد کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان با تعدادی از بسیجیان گفت و گو و از تلاش، زحمات و فعالیت ارزشمند و داوطلبانه آنان در کمک رسانی به مردم تشکر و برای آنان موفقیت روز افزون و سلامتی از خداوند متعال مسئلت نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار