فرمانده انتظامی جویبار:

پیروی از سیره شهدا بهترین راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

«غلامرضا جعفری» بهترین راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را پیروی از سیره و راه شهدا برشمرد و گفت: همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود.
کد خبر: ۳۹۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ - 13April 2020

پیروی از سیره شهدا بهترین راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی شهرستان جویبار امروز در دیدار با خانواده شهیدان «ندامانی» و «حسین‌زاده» اظهار داشت: واژه‌های گذشت و فداکاری به معنای واقعی را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با بیان اینکه بهترین راه حفظ دستاوردهای انقلاب، پیروی از سیره و راه شهداست، تصریح کرد: دعای خیر پدران و مادران شهید پشتوانه محکمی برای این نظام است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان عزیزمان است.

جعفری شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهداء اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده كه پشتوانه معنوی کارکنان ناجا در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.

وی با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه و پاسداری از امنیت کشور است که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار دیدار با خانواده شهداء را توفیق الهی و پشتوانه معنوی کارکنان ناجا دانست و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهداء در قبال ایثار و فداكاری آنان، كوچكترین كار ممكن و یك توفیق الهی بوده و وظیفه تمامی مسئولان است که در خدمت خانواده معظم شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها