اقدام جهادی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برای مبارزه با کرونا

مسئول اجرایی مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی از اقدام جهادی دانشجویان این دانشگاه برای مبارزه با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ - 13April 2020

اقدام جهادی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی برای مبارزه با کرونابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی مرادی» مسئول اجرایی مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگویی، درباره تولید ماسک در این دانشگاه، اظهار داشت: تمام کار ما در این حوزه جهادی است و با استفاده از چرخ‌های خیاطی موجود در دانشگاه علامه و خوابگاه‌ها و همچنین تهیه دو تا سه عدد چرخ خیاطی دیگر، توانستیم در این حوزه فعالیت داشته باشیم.

وی افزود: ماسک‌های تولیدشده در دانشگاه علامه طباطبایی را از سوی دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌گیریم و پس از دوخت و دوز، آن‌ها را به بیمارستان‌ها می‌فرستیم.

مرادی تصریح کرد: دانشجویان به‌خصوص در مقطع دکتری، کارمندان، بسیج کارکنان در دانشگاه علامه طباطبایی به دوخت ماسک می‌پردازند. اگر دانشجویان کلاس نداشته باشند به دانشگاه می‌آیند و در این حوزه فعالیت می‌کنند و آن دسته از دانشجویانی که در خوابگاه‌ها مستقر بودند، به علت راه دور و تعطیلی از راه دور ماسک‌ها را می‌دوزند و به دست ما می‌رسانند.

رئیس مسئول اجرایی مسجد امام علی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: بعضی از دانشجویان اطراف تهران که از راه دور می‌آیند، به منظور عدم رفت و آمد‌ها در سطح شهر در خانه به تولید ماسک اقدام می‌کنند.

مرادی گفت: انجام این کار از روز شنبه ۲۳ فروردین شروع شده است و تا زمانی که تولید ماسک به منظور مقابله با کرونا نیاز جامعه باشد، ما به فعالیت در این حوزه اقدام می‌کنیم و روزانه ۷۰۰ الی ۸۰۰ ماسک تولید می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اصول بهداشتی مانند ضدعفونی عابربانک‌ها، اتوبوس‌ها، درب منازل و... توسط دانشجویان این دانشگاه انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها