رضایی:

صنعت هسته‌ای کشور بدون اروپایی‌ها به پیشرفت خود ادامه خواهد داد

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت هسته‌ای کشور همچنان عزتمندانه به رشد و پیشرفت خود حتی بدون حضور اروپایی‌ها ادامه خواهد داد و نگرانی درباره آینده این بخش مهم وجود ندارد.
کد خبر: ۳۹۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ - 14April 2020

صنعت هسته‌ای کشور بدون اروپایی‌ها به پیشرفت خود ادامه خواهد دادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دستاوردهای صنعت ملی هسته‌ای در سال‌های اخیر، اظهار داشت: علی‌رغم تحریم‌ها، دانشمندان کشورمان دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورند که قرار بود طی مراسمی به ملت شریف ایران اطلاع‌رسانی شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: دانشمندان هسته‌ای بدون اعتنا به تحریم‌های یک طرفه آمریکا به تلاش‌های خود ادامه می‌دهند و صنعت هسته‌ای کشورمان را روز به روز گسترش می‌دهند.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تجربه نشان داده  هر جایی که آمریکا  بیشتر تلاش می‌کنند تا به کشورمان فشار بیاورند موجب شده تا دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنیم.

وی افزود: دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورمان با تلاش شبانه روزی دانشمندان تاکنون فوق‌العاده بوده است و همسطح با قدرت‌های اول جهانی در حال رشد و پیشرفت هستیم. 

رضایی در ادامه با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها در اجرای تعهدات برجامی خود گفت: صنعت هسته‌ای مستقل  و متکی به استعداد و توانمندی‌های داخلی است بنابراین برای توسعه نیازی به غربی‌ها ندارد.

وی یاد آور شد: صنعت هسته‌ای کشور همچنان عزتمندانه به رشد و پیشرفت خود حتی بدون حضور اروپایی‌ها ادامه خواهد داد و نگرانی درباره آینده این بخش مهم  وجود ندارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار