مجتهدزاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

راه‌اندازی کارگروه‌های پشتیبانی زنان از «مدافعان سلامت» در موزه‌های دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: با ابلاغیه سردار کارگر مبنی بر فعال شدن موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور، کارگروه‌های زنان در پشتیبانی از مدافعان سلامت فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهند.
کد خبر: ۳۹۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۲ - 15April 2020

کارگروه‌های پشتیبانی زنان از مدافعان سلامت در موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور فعال می‌شوند«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به وضعیت امروز کشور و فعالیت‌ گروه‌های مختلف در عرصه امدادرسانی و کمک به مدافعان سلامت و بیماران کرونایی اظهار داشت: بی‌شک این حرکت‌های جهادگرانه برگرفته از دوران دفاع مقدس و استفاده از آن الگویی است که زنان در پشت جبهه فعالیت‌های پشتیبانی انجام می‌دادند و رزمندگان را در خط مقدم یاری می‌رساندند.‌

وی برخی اقدامات سازمان متبوعش در این برهه را برشمرد و بیان کرد: قرار است همه کارگروه‌های ما پای کار بیایند و در حال تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی و تولید ماسک و گان هستند. با ابلاغیه و دستور سردار کارگر مبنی بر فعال شدن همه موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور و تهران در بحث امدادرسانی و تولیدات بهداشتی، شاهد پیشتازی در عرصه سلامت خواهیم بود و کارگروه‌های ما علاوه بر تهران در شهرستان‌ها نیز فعال خواهند شد.

مجتهدزاده در ادامه به فعالیت کارگروه «مادران شهدا» اشاره کرد و گفت: اخیرا در خدمت مادران شهدا در قالب کارگروه «مادران شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» بودیم که جمعی از مادران شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت بسته‌های خوراکی را برای مدافعان سلامت و بیماران آماده کردند. مادرانی که همواره در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها و میادین حضور فعال داشتند و نشان دادند مسوولانه پای کار می‌ایستند. زمانی برای حفظ نظام و نجات کشور و تحقق تمدن نوین اسلامی فرزندان خود را تقدیم کردند و این روزها عشق، عاطفه و محبتی که دارند را به مدافعان سلامت و بیماران هدیه می‌کنند.

وی تصریح کرد: این‌ها سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و باید قدردان باشیم. درود می‌فرستیم به خود این عزیزان و به شهدایشان، که در این شرایطی که بسیاری می‌ترسند حتی به کارهای عادی بپردازند، مسوولانه و متعندانه پای کار آمدند. خیرینی را به کار گرفتند و قرار است این کار را ادامه دهند. در این شرایط برخی در سختی هستند و باید مواسات انجام شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها