مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با امام جمعه بجنورد دیدار کرد+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 14April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با حجت الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد+تصاویر

در این دیدار ابتدا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در خصوص اقدامات این اداره کل و فعالیت‌های شایسته کارکنان در سال ۹۸ توضیحاتی ارایه کرد و به اهمیت حفظ آثار دفاع مقدس و انقلاب و نشر آن در بین نسل‌های آینده پرداخت.

در ادامه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به حضور باشکوه و پرشور مردم شهیدپرور استان در استقبال و تشییع شهدای گمنام خواستار پیگیری برای میزبانی دوباره این استان برای ورود شهدای گمنام در سال ۹۹ شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد+تصاویر

در ادامه امیری توضیحاتی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی ارائه کرد و از اهمیت این مرکز فرهنگی در شناساندن اتفاقات و حوادث پرافتخار دوران دفاع مقدس و انقلاب به نسل‌های آینده گفت که بنا شد نماینده ولی فقیه در استان بازدیدی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشد.

همچنین در این دیدار، کتاب نماینده ولی فقیه در استان که از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تهیه شده و برگرفته از زندگینامه و خاطرات او در دوران دفاع مقدس و انقلاب و برادر شهیدش است جهت بررسی نهایی به وی ارائه شد تا در سال ۹۹ به چاپ برسد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها