بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت 29 فروردین؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان اسلام است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ - 14April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۹ فروردین ماه روز ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، یادآور روزی بزرگ و برگ زرینی دیگری در دفتر قطور تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که با درایت و دوراندیشی حکیمانه و پیامبرگونه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی با اتکا به ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا و ولایت امر مسلمین (مدظله العالی) به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان اسلام، دوشادوش همرزمان خود، پاسدار واقعی حریم ارزش‌های اسلامی و مدافع پرتوان تمامیت ارضی، منافع ملی و استقلال کشور می‌باشد.

29  فروردین روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های فرزندان برومند این مرز و بوم در نهادی است که از نخستین روزهای پیروزی  انقلاب اسلامی با وفاداری مثال زدنی به انقلاب و نظام مقدس اسلامی، دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده است.

ارتش غیرتمندی که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرده و امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است.

این سربازان ولایت در دوران سازندگی و پس از جنگ و بحران های طبیعی همگام با دیگر نیروهای مسلح و مردم شریف ایران ثابت کرده‌اند که پیرو واقعی خط ولایت بوده و گوش به فرمان مقتدای خویش فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای از آمادگی همه جانبه برخوردار و در حفاظت از تمامیت ارضی تا پای جان ایستاده‌اند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، این روز را به فرماندهان و رزمندگان ارتش به عنوان بازوی توانمند و مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حماسه آفرینی کرده‌اند و سند افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند، تبریک گفته و تاکید می‌کند: ملت ایران نیز با حضوری پررنگ و با اقتدار در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و امروز هم که کشور از سوی دشمنان ناجوانمردانه مورد تهدید قرار می‌گیرد، با صلابت‌تر از قبل در کنار ارتش و دیگر نیروی‌های مسلح ایستاده و اجازه تعرض یاوه گویان به خاک ایران را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار