فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خبر داد؛

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» سپاه با رمز «بقیةالله الاعظم» در اندیمشک

سرهنگ «احسان کریم‌پور» گفت: رزمایش سپاه با عنوان کمک مومنانه با رمز «بقیةالله اعظم» آغاز شده و ان‌شاءالله گام اول آن در میدان صبحگاه سپاه شهرستان اندیمشک اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ - 14April 2020

آغاز رزمایش «کمک مومنانه» سپاه با رمز «بقیه الله الاعظم» در اندیمشک

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «احسان کریم‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک امروز در جمع مسئولان شهرستان اندیمشک از اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در اندیمشک خبر داد و اظهار داشت: در روز نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقابله با بیماری کرونا تدابیری را به مردم، مسئولان و نهادها و دستگاه‌های مختلف ابلاغ فرمودند که فرامین باید عملیاتی شود.

وی افزود: در همین راستا سپاه شهرستان اندیمشک نیز تحت امر سپاه‌ ولیعصر (عج) خوزستان با استفاده از ظرفیت‌هایی که در مجموعه بسیج و ادارات و پایگاه‌های محلات دارد، اقدام به راه‌اندازی رزمایش کمک مومنانه کرده است.

کریم‌پور گفت: در این رزمایش اقدامات گسترده‌ای با همکاری و محوریت امام جمعه و اعضای شورای اداری و دیگر موسسات مذهبی و فرهنگی برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، افرادی که مشاغل آنها در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و به ویژه آنهایی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمیی هستند، انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: این رزمایش با رمز «بقیة الله اعظم» آغاز شده و ان‌شاءالله گام اول آن در میدان صبحگاه سپاه شهرستان اندیمشک اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همان طور که سیل سال گذشته منجر به بسیج عمومی و همگانی شد، امسال نیز تمام ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در این حرکت خداپسندانه فعال و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شروع شده و رده‌های بسیج قشری و اداری شهرستان نیز برای این رزمایش کمک خواهند کرد.

این مسئول گفت: مرحله اول این رزمایش شنبه آینده اجرا، مرحله دوم همزمان با ولادت امام حسن (ع) انجام خواهد شد و در اندیمشک نیز همگام با مجموعه استانی با استفاده از اطلاعات و آماری که توسط پایگاه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شده جامعه هدف و افراد نیازمند شناسایی و این بسته‌ها  توزیع خواهد شد.

کریم‌پور متذکر شد: صندوق‌های قرض‌الحسنه، گردان‌های بیت‌المقدس، گردان‌های امام حسین (ع) و موکب‌های هیأت‌های مذهبی از جمله هیئت رزمندگان بعنوان بخشی از مجموعه سپاه، همگی در اختیار این رزمایش هستند و بر اساس اولویت‌هایی که مشخص خواهد شد این بسته‌ها ان‌شاءلله در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار