افتتاح چند طرح عمرانی در مناطق محروم دزفول توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

با حضور سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان شبکه آبرسانی‌ روستایی و مرکز دامپزشکی بخش شهیون به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۹۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ - 14April 2020

افتتاح چند طرح عمرانی در مناطق محروم دزفول توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، شبکه آبرسانی‌ روستایی و مرکز دامپزشکی بخش شهیون در منطقه محروم پرچوک و دره‌هالویی از توابع شهرستان دزفول امروز با حضور سردار سرتیپ «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اجرا شده با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال بود و شبکه آبرسانی‌ روستایی به طول مسیر 13 کیلومتر و نصب مخزن 75 هزار لیتری نیز آماده و بهره‌برداری شد.

سردار شاهوارپور پس از افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح قریب به 51 خانوار روستایی از نعمت آب شرب  و بهداشتی بهره‌مند و نیز دویست هزار راس دام سبک تحت پوشش خدمات پزشکی قرار گرفتند.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت در استان دریغ نخواهد کرد و با شناسایی مناطق محروم در مناطق مختلف استان سعی خواهیم کرد تا سایه فقر و محرومیت را از سر مردم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار