طی پیام‌هایی جداگانه مطرح شد؛

تسلیت وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی درگذشت آیت‌الله اسداللهی

وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله سید مجتبی اسداللهی پدر همسر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۹۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 14April 2020

وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله سید مجتبی اسداللهی پدر همسر حجت‌الاسلام والمسلمین «آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفتند.

متن پیام وزیر دفاع به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم
نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
سلام علیکم؛

درگذشت روحانی جلیل القدر آیت‌الله سید مجتبی اسداللهی موجب اندوه و تأثر شد.

این عالم فرزانه عمر پربرکت خویش را در در راه تحقیق و نشر معارف اسلامی صرف کرد و منشأ برکات پرافتخاری برای اسلام و نظام اسلام گردید.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن عالم دینی، ضایعه رحلت ایشان را به جامعه روحانیت به‌ویژه جنابعالی و بیت آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی»

بنا بر این گزارش، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع نیز بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم پرهیزکار حضرت آیت الله حاج سید مجتبی اسدالهی (ره) از اساتید پیشکسوت حوزه‌های علمیه و ابوالزوجه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب مصیبت فقدان این عالم بزرگوار که در طول حیات با برکت خود در کمال ساده زیستی و زهد عالمانه، نقش زیادی در ترویج معارف اسلامی و پرورش انسان‌های مؤمن و انقلابی داشته است را به جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه به‌ویژه حضرت حجت‌الاسلام آل هاشم و بیت آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم.

سید ضیاء الدین آقاجانپور
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار