مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۰۰ موکب اربعین حسینی خوزستان در مبارزه با کرونا

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ موکب اربعین حسینی خوزستان در بخش‌های مختلف در امر مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا و تهیه غذای گرم و ملزومات درمانی مشغول خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۳۹۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 14April 2020

فعالیت بیش از ۱۰۰موکب اربعین حسینی خوزستان در مبارزه با کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «محمود موسوی» مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان امروز در آیین اهدای لباس‌های محافظتی به کادر درمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان تعداد زیادی از موکب‌های مردمی اربعین حسینی به منظور یاری رساندن به مردم و مسوولان اقدام‌های جهادی خود را شروع کردند.

وی افزود: موکب‌های اربعین حسینی خوزستان اقدام‌های متنوعی از قبیل سمپاشی معابر و اماکن عمومی، تولید ماسک، دستکش و گان و همچنین تعدادی اقدام به پخت و توزیع غذا برای نیروهای جهادی کردند. 

موسوی گفت: در این راستا خادمان موکب مردمی اربعین حسینی حضرت قاسم ابن الحسن (ع) اهواز که در ایام اربعین به زائرین حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلای معلی خدمت رسانی می‌ کردند از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همکاری خادمان این موکب اقدام به تهیه و تولید ماسک، دستکش و گان برای مقابله با این ویروس کرده اند.

مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان افزود: هم اکنون بیش از ۱۰۰ موکب اربعین حسینی خوزستان در بخش های مختلف در امر مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا و تهیه غذای گرم و ملزومات درمانی مشغول خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها