سردار شهسواری خبر داد؛

توزیغ ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در روزهای آتی ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 14April 2020

توزیغ ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم آذربایجان‌غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان بوکان اظهار داشت: با هدف کمک به دانشگاه علوم پزشکی و برای مقابله با بیماری کرونا هفت هزار نفر از افراد متخصص و آموزش دیده این نیرو در امر غربالگری این بیماری در سطح استان مشارکت دارند.

وی افزود: این نیروها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان توانستند عنوان نخست را در کشور در امر پایش‌ و غربالگری بیماری کرونا به خود اختصاص دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای رزمایش بیولوژیک سپاه در استان ادامه‌ داد: در این رزمایش ۹۵ هزار و ۶۰۰ نفر از حضور داشتند که از دورترین روستاها تا همه شهرهای مختلف استان را با استفاده از هفت میلیون لیتر محلول ضدعفونی گندزدایی کردند که با انجام این اقدامات تعداد مبتلان به کرونا در استان رو به کاهش گذاشته است.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود، بیان کرد: این تعداد بسته‌های معیشتی طی هماهنگی انجام شده با مدیران استانی و استانداری آذربایجان‌غربی در راستای کمک‌های مومنانه در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

سردار شهسواری اضافه کرد: پیش از این نیز در سطح استان ۴۵ هزار بسته معشیتی با هزینه 35 میلیارد ریال به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال در میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش مردم ایران و استان در امر کنترول کرونا، افزود: این ویروس چه ساخته آزمایشگاه باشد و یا طبیعی سبب شد که جهان طبیعت نفس راحتی بکشد و معنویت به درون جوامع جهانی تزریق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار