طی پیامی؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش را تبریک گفت

سردار سلیمانی در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ - 15April 2020

رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به امیر سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

امیر سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

سلام و تحیت خداوند تبارک و تعالی به شما حماسه‌آفرینان و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیعت خود با حضرت امام (رحمه‌الله علیه) و مقام عظمای ولایت را با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثار جانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان ایران را فراهم نموده اید.

آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب صلابت، پایداری و عزت ایران مقتدر اسلامی است، مولود ایستادگی و ایثارگری‌های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیرو‌های مسلح خصوصاً ارتش قهرمان است.

اینجانب ایام الله مبارک شعبان المعظم و همچنین ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی را به جنابعالی و خادمان حقیقی امنیت و استمرار سربلندی ایران اسلامی و جمیع فرماندهان ولایتمدار ارتش تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را در استمرار دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از ایزد منان خواستارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها