جانشین سپاه نینوا استان گلستان:

مشارکت دو هزار پایگاه مقاومت بسیج در طرح «کمک مومنانه»

جانشین سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: دو هزار پایگاه مقاومت بسیج استان در طرح «کمک مومنانه» مشارکت داشتند و ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستانی محور این طرح هستند.
کد خبر: ۳۹۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 15April 2020

مشارکت دو هزار پایگاه مقاومت بسیج در طرح

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «سید موسی حسینی» جانشین سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: دو هزار پایگاه مقاومت بسیج استان در طرح «کمک مومنانه» مشارکت داشتند و ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستانی محور این طرح هستند.

وی افزود: با شکل گیری قرارگاه کمک مومنانه در سپاه نینوا، مجموعه بسیج استان را تا سطح تمامی محلات و مساجد استان پای کار آورده ایم و بسیج سازندگی سپاه نینوا را به عنوان دبیر این رزمایش مشخص کرده ایم.

 حسینی شناسایی افراد نیازمند را به عنوان یکی از اصلی ترین محور های این طرح بیان کرد و گفت: معتقدیم بسیج به عنوان یک شبکه وسیع مردمی در تمامی مساجد متولی شناسایی تمام خانوار های کم برخوردار خواهد بود و حتی اگر برخی محلات مسجد نداشتند حوزه مقاومت بسیج در آن محله نقش آفرینی خواهد کرد.

جانشین سپاه نینوا بیان داشت: ما تجربه گرانبهایی در زلزله کرمانشاه و سیل گلستان داریم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا تفرق و موازی کاری با دیگر دستگاه ها پیش نیاید زیرا آنچه که ممکن است به این طرح آسیب بزند موازی کاری و هماهنگ نبودن دستگاه مختلف با یکدیگر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار