با حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه؛

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) در قم تشکیل شد

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) با حضور سردار جوانی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، شب گذشته در سالن امام خامنه ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵ - 22January 2015

اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) در قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع) که با حضور پرشور مسئولان، دبیران و اعضاء کارگروههای موضوعی و تخصصی مجمع، شورای عالی اقشار، مربیان شجره طیبه صالحین و نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و مسئولان برخی از ادارات برگزار گردید، ابتدا سید مهدی رضویان رئیس مجمع بسیج شهرستان ناحیه طی سخنانی با بیان اهمیت نقش بسیج و شوراهای همفکری، به ارائه گزارش اجمالی از برنامههای انجام شده در مجمع پرداخت.

سردار یدالله جوانی مسئول سابق معاونت سیاسی سپاه، مشاور عالی فرمانده کل سپاه و همچنین مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، سخنران اصلی اجلاس بود؛ وی در سخنان خود به تبیین نقش حضرت امام(ره) و رهبری در ایجاد بصیرت در جامعه و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: شما بسیجیان که از نخبگان و ارکان تشکیلات بسیج هستید، هم باید اهل تحلیل درست باشید و هم تحلیل درست را نسبت به موضوعات مهم اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، در آحاد افراد جامعه بالا ببرید.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: آنچه که ملتها را پس از پیروزی مضمحل میکند و به زمین میزند، ارائه تحلیلهای غلط است.

تقدیر از 18 فعال بسیج در موضوع امر به معروف و کارگروههای بسیج اقشار ناحیه امام حسین(ع) و قرائت بیانیه مجمع در خصوص محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، بخش پایانی اجلاس بود.

در اجلاس مجمع بسیج شهرستان ناحیه امام حسین(ع)، رضا حافظی جانشین فرماندهی سپاه و ملاحسنی معاون سیاسی سپاه استان، اریسی مسئول مرکز راهبردی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)، حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به همراه اعضای شورای فرماندهی ناحیه، حسینی شهردار منطقه پنج، فیض رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار و طولابی رئیس کلانتری شهدا و مسئولانی از دفتر تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار