فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

تقویت فعالیت‌های فرهنگ و هنری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیشتر شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، بر تقویت فعالیت‌های فرهنگ و هنری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان کردستان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۹۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ - 15April 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سید صادق حسینی صبح امروز در جریان دیدار با رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان همزمان با ایام هفته هنر انقلاب، گفت: کردستان به راستی سرزمین مجاهدت های خاموش است، چرا که این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش پایداری در اختیار دارد و باید این ظرفیت ها شناسایی و معرفی شوند.

وی با اشاره به لزوم تلاش بیشتر در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت های ادبیات پایداری در استان کردستان، بیان کرد: کردستان معدن سوژه های ناب در طول هشت سال دفاع مقدس و جریان ایثار و رشادت مردمی برای مقابله با ضد انقلاب است و انتظار می رود که بخشی از واقعیت های آن دوران پر افتتخار با زبان هنر برای نسل جدید بازگو شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان زبان هنر را یک زبان بین المللی و تاثیرگذار دانست و افزود: ما می توانیم در قالب تولید یک اثر هنری همانند عکس، شعر، داستان، فیلم کوتاه، یک کلیپ حرف های زیادی به مخاطب انتقال دهیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتر پیام های انتقال داده شده به زبان هنر، بیان کرد: وقتی که پیامی به زبان هنر انتقال داده می شود نه تنها میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطب افزایش می یابد بلکه در کنار این مهم ماندگاری آن نیز چند برابر می شود.

سردار حسینی بر تقویت فعالیت های فرهنگ و هنری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در استان کردستان تاکید کرد و افزود: سپاه بیت المقدس کردستان در این راستا آمادگی دارد تا حمایت های ویژه ای از فعالیت های این بخش داشته باشد.

وی یادآور شد: امروز دشمن به دنبال تحریف واقعیت های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران است و به همین دلیل همه ما باید در این میدان وارد شده و با بهره گیری از زبان هنر واقعیت های هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران را به نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات حوزه هنری در این استان، افزود: ما آمادگی داریم تا از فعالیت ها و اقدامات حوزه هنری در مسیر اعتلای هنر متعهد و انقلابی حمایت کنیم.

در جریان برگزاری این نشست رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان آخرین کتاب های چاپ شده این حوزه در بخش ادبیات پایداری را به فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هدیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار