رئیس حوزه هنری استان کردستان:

دو عنوان کتاب در بخش ادبیات پایداری چاپ شده است

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: حوزه هنری استان در بخش ادبیات پایداری فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده و در همین راستا در سال گذشته دو عنوان کتاب فرزند کردستان و سروده‌های بی تکرار منتشر شد و هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه دیگر نیز در این بخش در مراحل مختلف تولید قرار دارند.
کد خبر: ۳۹۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ - 15April 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، امین مرادی صبح امروز در جریان دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان که همزمان با هفته هنر انقلاب صورت گرفت، اظهار کرد: حوزه هنری به عنوان یک نهاد مولود انقلاب اسلامی همواره به دنبال اعتلای فرهنگ متعهد و انقلابی است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید مرتضی اوینی به عنوان پرچمدار هنر متعهد و انقلابی در کشور، بیان کرد: حوزه هنری امروز در سطح کشور افتخار دارد که پرچمدار هنر متعهد و دینی است و در همین راستا نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی در طول در این استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا توجه به ادبیات پایداری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار حوزه هنری استان کردستان قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: ما در بخش ادبیات پایداری علیرغم ظرفیت‌های بسیار خوب استان، همچنان در ابتدای راه قرار داریم و متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه استان کردستان به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری استان کردستان در بخش ادبیات پایداری فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده است، افزود: در همین راستا در سال گذشته دو عنوان کتاب فرزند کردستان و سروده‌های بی تکرار منتشر شد و هم اکنون بیش از ۱۰ پروژه دیگر نیز در این بخش در مراحل مختلف تولید قرار دارند.

مرادی با اشاره به اینکه ما در کنار توجه به ادبیات پایداری به عنوان محور اصلی فعالیت‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نسبت به سایر بخش‌های هنری نیز بی توجه نیستیم، یادآور شد: در سایر بخش‌های هنری در استان کردستان نیز فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تولید محوری به عنوان یکی از ویژگی‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بیان کرد: حوزه هنری بر خلاف سایر نهادهای متولی بخش فرهنگ و هنر، تولید محور است و در همین راستا سال گذشته بیش از صدها عنوان تولید در بخش‌های فیلم کوتاه، نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی در استان کردستان انجام شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: خوشبختانه هم اکنون تعامل و همکاری بسیار خوبی بین حوزه هنری این استان با اقشار مختلف بسیج سپاه بیت‌المقدس کردستان وجود دارد و در راستای همین همکاری و تعامل در طول سال فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی ضمن اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری بهتر با سپاه بیت‌المقدس کردستان، اظهار کرد: ما می‌توانیم در بخش‌های مختلف از جمله برگزاری شب‌های خاطره شهدای شاخص، برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری و مسائلی از این دست با سپاه بیت‌المقدس کردستان همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار