بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز ارتش:

ارتش نهادی برخاسته از دل مردم و نماد خدمت به ملت است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 15April 2020

ارتش نهادی برخاسته از دل مردم و نماد خدمت به ملت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام خمینی (ره) نشان از بصیرت و هوشیاری بی‌نظیر ایشان در مقابل شیطنت‌های دشمنان در اعلام انحلال ارتش در آغازین روزهای تشکیل انقلاب اسلامی داشت که منجر به تثبیت و تقویت این نهاد در نظام جمهوری اسلامی شد.

نقش و حضور افتخارآمیز نیروهای مخلص و فداکار ارتش در انقلاب اسلامی مشهود بوده و روحیه انقلابی و شجاعت وصف‌ناپذیر این مردان سلحشور نظام در صفحات زرین کتاب انقلاب می‌درخشد.

حضور ایثارگرانه و ازخودگذشتگی نیروهای ارتشی در عرصه‌های مختلف نظام از جمله دفاع مقدس، مقابله با ضد انقلاب و بسیاری از عملیات‌های آبادانی و سازندگی نظام، مردمیاری و کمک به هموطنان عزیز در حوادث غیرمترقبه سیل، زلزله و ... جایگاه این نهاد برخاسته از مردم را در دل ملت مستحکم‌تر کرده است.

این ارتش الهی مکتبی با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی همچنان قدرتمندانه و با استفاده از نیروی انسانی انقلابی و مقتدر و با تکیه بر توانمندی‌های جوانان غیرتمند خود به دستاوردهای دفاعی و نظامی و پیشرفت‌هایی در زمینه تجهیزات فوق مدرن در حوزه پدافند هوایی، دریایی و زمینی دست یافته و توانست حیرت دشمنان را برانگیزد.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد خدمت هست و به عنوان یک نیروی محوری در نقاط مختلف کشور حضور فعال دارد و در برابر تهدیدات دشمنان نظام با اقتدار تمام از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و گام دوم انقلاب را نیز برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام، محکم برداشته و با عبور از موانع در حفظ تمامیت ارضی نظام می‌کوشد تا همچون هشت سال دفاع مقدس کارنامه ای درخشان از خود به یادگار بگذارد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی داشته و اعلام می‌دارد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقاومت و ایستادگی در مقابل هرگونه ظلم، تجاوز و ستم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دفاع از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی ایستاده و روز بروز بر اقتدار خود در عرصه‌های مختلف می‌افزاید تا شاهد سربلندی روزافزون ایران اسلامی در بین ابرقدرت‌های جهان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها