نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم

آیت الله علماء گفت: همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم، لذا باید به این خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پاسخی در خور بدهیم.
کد خبر: ۳۹۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ - 15April 2020

همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در برنامه ویدئو کنفرانس با حضور ائمه جمعه استان برگزار شد اظهار داشت: مردم برای کمک کردن همواره در صحنه بوده اند، زیرا آن‌ها بر اساس فطرت خود عمل می‌کنند، بنابراین باید ائمه جمعه فعالیت‌های خوب و درخشان خود را استمرار بخشند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه گفت: برای نیل به اهداف بزرگ رزمایش مساوات و همدلی همه ما لبیک گوی فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هستیم.

آیت الله علماء گفت: همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم، لذا باید به این خواسته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسخی در خور بدهیم.

وی با بیان اینکه در احسان، همدلی و مساوات از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کار‌های خوبی انجام شده است، گفت: باید با همان قدرت و انرژی و این بار با پرچمداری ائمه جمعه، رزمایش مساوات و همدلی را در استان کرمانشاه و با استفاده از منابع مردمی و حضور تشکل‌های مردم نهاد ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار