فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

مشارکت خواهران در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی نمایان است

«سردار علی رزمجو» گفت: مشارکت خواهران در شرایط مختلف از عمر 41 سال انقلاب اسلامی و حضور چشم گیر آن‌ها در صحنه‌های مختلف دفاع از این انقلاب اسلامی به خوبی نمایان است.
کد خبر: ۳۹۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 15April 2020

مشارکت خواهران در صحنه ­های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی نمایان استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» روستای پهلوانکشی شهرستان تنگستان اظهار داشت: مشارکت خواهران در شرایط مختلف از عمر 41 سال انقلاب اسلامی و حضور چشم گیر آن ­ها در صحنه ­های مختلف دفاع از این انقلاب اسلامی به خوبی نمایان است.

وی گفت: امروز خواهران ما با چرخ خیاطی شخصی خود در شیفت ­های متعدد در کارگاه ­های جهادی تولید ماسک حضور پیدا کرده و در این جنگ بیولوژیک به ایفای مؤثر نقش خود می ­پردازند.

عضو ستاد مقابله با ویروس کرونا استان بوشهر افزود: اقدامات خواهران در کارگاه ­های تولید ماسک و سایر عرصه های مختلف مقابله با این ویروس در بحث کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار مؤثّر است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: هر کاری که ویژگی مردمی پیدا کند به این معنا که مردم در آن مشارکت ویژه داشته باشند مسلماً موفقیّت ­آمیز است به همین جهت در بحث کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز لطف خداوند و کمک قشرهای مختلف مردم سبب شده است تا نمودار کرونا در استان بوشهر نمودار نسبتاً مناسبی در میان سایر استان ­های کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار