طی آیینی صورت گرفت؛

تجلیل از 20 اثر برگزیده مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» در یاسوج

20 اثر برگزیده نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» طی آیینی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۹۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 15April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین اختتامیه نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» امروز با حضور سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و «کبری اخلاقی‌نیا» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: این مسابقه در 2 بخش ادبی و هنری برای نخستین بار در استان با موضوع نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه با همکاری و مشارکت اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان بین کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع، 250 اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال و داوری شد که از این تعداد 20 اثر برگزیده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها