مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باید از سنین پایه شروع کرد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت‌های دوران دفاع مقدس باید از سنین پایه شروع شود، زیرا فرهنگ‌سازی در نسل کودک و نوجوان تاثیر بیشتری دارد.
کد خبر: ۳۹۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ - 15April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین اختتامیه نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس»، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی را باید از سنین پایه شروع کرد و برگزاری این مسابقه در همین راستا صورت گرفته است.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نه فقط برای کودکان و نوجوانان، بلکه در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها هم برنامه‌هایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری این اداره‌کل برای تدریس 2 واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، عنوان کرد: آمادگی داریم دوره‌های آموزش مجازی را نیز برای کارکنان ادارات برگزار کنیم.

آسمند با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد گسست نسلی تلاش می‌کند تا داشته‌ها و ارزش‌های نسل قدیم به نسل جدید منتقل نشود، متذکر شد: باید تلاش کنیم این شکاف را از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی پر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها