دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

چشم‌پوشی رسانه‌های معاند بر ایثار ملت ایران در روزهای کرونایی

این روز‌ها چشم‌پوشی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب بر واقعیت‌هایی که به‌راحتی قابل مشاهده است، ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲ - 18April 2020

استراتژی رسانه‌های معاند در آستانه ماه مبارک رمضان/ چشم‌پوشی بر واقعیت‌ها ادامه داردگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: رسانه‌های معاند و ضد انقلاب از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشورمان، سعی کردند بر روی این ویروس منحوس در جهت پیاده‌سازی پروژه «جنگ روانی» و «تشویش اذهان عمومی» موج‌سواری کنند.

هفتم اسفندماه ۹۸ در حالیکه ۳۰ کشور دنیا درگیر ویروس کرونا بودند گزارشی را با عنوان «شایعات کرونایی رسانه‌های معاند/ هدف دشمنان ملت ایران از بزرگ‌نمایی در خصوص کرونا» منتشر کردیم که در آن به شایعه‌پراکنی‌های رسانه‌های ضدانقلاب پرداختیم؛ در آن گزارش تاکید شد که دشمنان ملت ایران قصد دارند از راه‌های مختلف از طریق «کرونا» برای خود بهره‌برداری سیاسی کنند و به هدفشان برسند.

پس از انتشار آن گزارش تا به امروز، تقریبا تمامی کشور‌های دنیا با ویروس کرونا درگیر شده‌اند، اما با وجود اقدامات و خدمات منحصر به‌فرد برای مقابله با کرونا در جمهوری اسلامی ایران، شعله‌های شایعه‌پراکنی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب علیه کشورمان فروکش نکرده است.

در خصوص فعالیت‌های ضد کرونایی در ایران، اقدامات زیادی انجام گرفته است؛ از اقدامات نیرو‌های مسلح گرفته تا فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های جهادی و پای کار آمدن نهاد‌های حاکمیتی برای ریشه‌کن کردن کرونا؛ تمام این فعالیت‌ها در کنار از خودگذشتگی و ایثار سفیدپوشان نظام سلامت کشورمان صحنه‌های حماسی را آفریده است که عمدا از چشم رسانه‌های ضد انقلاب و معاند به دور مانده است.

در این روز‌ها با وجود اینکه کشور‌هایی همچون آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و ... تلفات کرونایی بیشتری نسبت به ایران داده‌اند، در رسانه‌های معاند نشان داده می‌شود که در این کشور‌ها همه چیز تحت کنترل و تمام اقدامات علمی انجام می‌گیرد، اما در کشورمان همه‌چیز غیر قابل کنترل و اقدامات غیر علمی انجام می‌گیرد.

این ادعای غیر قابل کنترل بودن کرونا در کشورمان در حالی توسط رسانه‌های معاند مطرح می‌شود که «ریچارد برنان» نماینده سازمان جهانی بهداشت در بازدید خود از امکانات حوزه سلامت در ایران اذعان کرد که ایران در زمینه مهار انواع بیماری‌ها بویژه بیماری‌های واگیر از قدرت و توانمندی قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و این توانایی را به‌خوبی در زمان وقوع بحران‌ها و بلایای مختلف نشان داده است.

رسانه‌های لندنی و سعودی در استراتژی دیگری از جنگ روانی خود، شُبهات زیادی را برای رودرو قرار دادن دین با سلامت مردم در این روز‌های کرونایی مطرح کردند که پیش‌بینی می‌شود در آستانه ماه مبارک رمضان از این راهبرد بیش از پیش استفاده خواهند کرد.

در پایان باید گفت که چشم‌پوشی رسانه‌های ضد انقلاب و معاند بر واقعیت‌هایی که به‌راحتی قابل مشاهده است، همچنان ادامه خواهد داشت و آن‌ها عزم‌شان را جزم کرده‌اند که در روز روشن واقعیت را انکار کنند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار