امام جمعه جدید شهر دهدشت معرفی شد

امام جمعه جدید شهر دهدشت طی آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.
کد خبر: ۳۹۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 15April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، آیین تکریم و معارفه امام جمعه پیشین و جدید شهر دهدشت ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و شورای اداری شهرستان کهگیلویه در حسینیه ثارالله شهر دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، نماز جمعه را نمایش قدرت جامعه اسلامی و نمایش قدرت جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در مدت اخیر رخ داد به طور قطع بعد از شکست کرونا شاهد استقبال بهتر مردم از جایگاه نماز جمعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محل اتکا مردم‌ و مسئولان و نماد روحانیت و حوزه علمیه است، افزود: حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه جدید دهدشت دارای تجربیات، برنامه‌ها و تدابیری است که امیدواریم منشا خیر و برکت باشد. 

حجت‌الاسلام «صفدر پناهی» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین خواستار ارتباط مستمر امام جمعه جدید دهدشت با علما، حوزه‌های علمیه، مراکز فرهنگی و هیات‌های مذهبی شد.

«سید حمزه محقق‌زاده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه هم در این آیین با بیان اینکه مردمی بودن، انس با مردم و ارتباط با جوانان سلوک عملی ائمه جمعه از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: امام‌جمعه باید به همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی روی خوش نشان دهد.

وی از اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در دهدشت خبر داد و افزود: در این راستا، قرارگاه‌های مختلفی تشکیل و وظایفی بر عهده همه دستگاه‌های دولتی و موسسات خیریه محول شده است.

حجت‌الاسلام «علی‌ وحدانی‌فر» امام جمعه جدید دهدشت نیز در این آیین نماز جمعه را قلب فرهنگی هر شهر عنوان و بیان کرد: تریبون نماز جمعه، تریبون روشنگری، بصیرت و امیدآفرینی و وحدت و تریبون تشویق، ترغیب، همدلی و همفکری برای دفاع از ارزش‌ها و رسیدن به قله‌ای برای ظهور است.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین رسانه تاثیرگذار برای دفاع از اسلام تریبون نماز جمعه است، متذکر شد: تلاش می‌کنیم نماز جمعه در دهدشت در تراز انقلاب اسلامی برگزار شده و مأمنی برای مستضعفان باشد.

بر پایه این گزارش، در پایان این آیین از خدمات حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه پیشین شهر دهدشت تقدیر و حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

امام جمعه جدید شهر دهدشت معرفی شد + تصاویر

امام جمعه جدید شهر دهدشت معرفی شد + تصاویر

امام جمعه جدید شهر دهدشت معرفی شد + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار