نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با حوادث امنیتی و اجتماعی است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: نیروی انتظامی در مقابله با بسیاری از حوادث امنیتی و اجتماعی در خط مقدم بوده و با حداقل امکانات با روحیه مسئولیت‌پذیری بالا، وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۹۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ - 15April 2020

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با حوادث امنیتی و اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران با تقدیر از تلاش‌های ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در مقابله با بسیاری از حوادث امنیتی و اجتماعی در خط مقدم بوده و با حداقل امکانات با روحیه مسئولیت‌پذیری بالا، وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در جهت افزایش تجهیزات و امکانات و حقوق و مزایای پرسنل نیروی انتظامی در مازندران باید اقدامات تازه‌ای صورت بگیرد، تا به تعادل برسیم و باید خود مجموعه هم در حفظ شأن و منزلت‌شان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تشکر از حجت الاسلام «یدالله غلامی» رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران متذکر شد: نیروی انتظامی مظلوم است زیرا بسیاری از خدماتی که در داخل این مجموعه صورت می‌گیرد بازگو نمی‌شود و باید شخصیت اجتماعی این قشر در بین مردم مشخص و اقتدار این نیروها حفظ شود تا افراد طرد شده جرأت تعرض نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما زیر یک‌ پرچم هستیم و باید با دشمنی مشترک بجنگیم و به ملت خدمت خالصانه کنیم تا به آرمان اصلی انقلاب که همان آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) است، برسیم.

آیت الله محمدی لائینی یاد و خاطره حجت الاسلام «سید عبدالعلی رضایی» رئیس فقید و سابق عقیدتی سیاسی انتظامی مازندران را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار