رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت‌ رزمندگان اسلام از گزند دشمنان مصون مانده است

حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام از گزند دشمن و عوامل تروریستی مصون مانده است.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ - 15April 2020

جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت‌ رزمندگان اسلام از گزند دشمنان مصون مانده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با ابراز خرسندی از حضور در دیار علویان اظهار داشت: مازندران مهد تشیع و مهد مردمانی مومن و ارادتمند به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت است و مردمان آن، مردمانی از جنس تلاش، خدمت و عبادت هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه و ولادت حضرت صاحب الزمان ( عج)، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، کشور جمهوری اسلامی ایران را متعلق به امام عصر (عج) نامید و اظهار داشت: از خدای متعال می‌خواهیم در شرایط کنونی و در همه حالات کشور ما را به ساحل نجات الهی برساند.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه امام خمینی (ره) را شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام و جهان برشمرد و گفت: بعد از غیبت حضرت ولیعصر ( عج) افراد بسیاری در سراسر دنیا تلاش کردند تا حکومتی اسلامی را در دنیا تشکیل دهند، اما تنها کسی که در تحقق این امر موفق بود حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های کشورهای مختلف بر علیه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: به برکت رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام بوده است که جمهوری اسلامی ایران از گزند دشمن و عوامل تروریستی دور نگه داشته شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و درود به روح حجت الاسلام و المسلین رضایی رئیس فقید عقیدتی سیاسی مازندران اظهار کرد: معنویت و زاهد بودن از جمله از الزامات اساسی فرماندهی و مدیریت در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی است.

وی همچنین جوانگرایی را از جمله مهمترین اهداف سازمانی و مدیریتی خود در انتخاب روسا و کارکنان در عقیدتی سیاسی و نیروی انتظامی برشمرد.

حجت الاسلام ادیانی نقش مهم عقیدتی سیاسی را مانوس کردن دل‌های آرمیده با خدا دانست و گفت: نشان دادن مبانی صحیح و اصیل دین تشیع به فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح از مهمترین اقدامات این سازمان است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با اشاره به تجارب و خدمات صادقانه حجت الاسلام و المسلمین «یدالله غلامی» در سپاه وی را به سمت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها