افتتاح بیست و هشتمین کارگاه تولید ماسک و البسه بسیجیان کردستان + تصاویر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گروه های جهادی بسیجیان استان تاکنون 337 هزار عدد ماسک تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و اقشار مختلف مردم قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ - 15April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی که به همت خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم حوزه شهید سمیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج راه‌اندازی شده است عنوان کرد: گروه های جهادی بسیج از نخستین روز شیوع کرونا تاکنون در کنار مردم بوده و تا آخرین روز شکست این ویروس منحوس نیز در میدان خواهند بود.

وی افزود: گروه های جهادی بسیجیان کردستان تاکنون 337 هزار عدد ماسک را در قالب 26 کارگاه تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی و اقشار مختلف مردم قرار داده‌اند. 

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز نیز یک کارگاه تولید البسه بیمارستانی و یک کارگاه تولید ماسک توسط بانوان بسیجی ناحیه سنندج شروع به کار کرده است.

حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان این شهرستان تاکنون 112 هزار عدد ماسک را تولید کرده‌اند و در اختیار مراکز توزیع قرار داده‌اند.

وی افزود: هم اکنون پنج کارگاه تولید ماسک و یک کارگاه تولید البسه بیمارستانی در این شهرستان فعالیت دارند.

عسکری اعلام کرد: در کارگاه تولید البسه که امروز فعالیت خود را آغاز کرده، روزانه یک‌صد دست لباس تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها