فرمانده انتظامی استان مازندران:

امنیت پایدار و مشارکت‌ خودجوش مردم مهمترین مولفه موفقیت جمهوری اسلامی است

سردار «سیدمحمود میرفیضی» گفت: وجود امنیت پایدار، همت بالای عوامل بهداشت و درمان و مشارکت‌های خودجوش مردم در قالب گروه‌های جهادی از مهمترین مولفه موفقیت جمهوری اسلامی ایران در این عرصه بوده است.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ - 15April 2020

امنیت پایدار و مشارکت‌ خودجوش مردم مهمترین مولفه موفقیت جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان مازندران بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی شهدای عرصه امنیت و شهدای خدمت، یاد و خاطره رئیس فقید عقیدتی سیاسی استان حجت الاسلام والمسلمین «سیدعبدالعلی رضایی» را گرامی داشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اثرگذاری اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های قرآنی در فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: کسب رتبه های برتر در موضوعات قرآنی در چندین سال پیاپی، تروج فرهنگ آشنایی با مفاهیم قرآنی در کارکنان و خانواده‌های آنان، مدنظر قرار دادن تدابیر فرمانده معظم کل قوا در کلیه حوزه‌های ماموریتی و توجه به موضوعات معنوی از مهمترین اقدامات شاخص عقیدتی سیاسی استان در دوره مدیریتی چند سال اخیر بوده است.

میرفیضی تاکید به ترویج سبک زندگی و روش‌های تربیتی اسلامی و توجه جدی به فریضه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اقدامات شاخص فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه عملکردی عقیدتی سیاسی استان برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بهره‌مندی از نیروی انتظامی قوی، مقتدر، خلاق، هوشمند، سالم ، سریع، به هنگام و اهل تفاهم با مردم و پلیسی مبتنی بر آموزه‌های دینی را از شاخصه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اثر بخش و عمده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: از راهبردهای اصلی عقیدتی سیاسی غنی‌سازی معنوی، صیانت از کارکنان و همچنین به ثمر رساندن پلیس در تراز انقلاب اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با بیان اینکه، می‌توان در خیلی از اتفاقات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: در شرایطی که جهان و دنیای غرب در مواجهه با سیلی از یک نوع بیماری فراگیر درگیر مادیات نیز شده است، علیرغم تهاجم رسانه ای غرب جمهوری اسلامی توانسته است به موفقیت‌های خوبی در کنترل این بیماری دست پیدا کند.

میرفیضی توسل به ائمه و امامان معصوم را از بارزترین شاخصه‌های مسلمانان و شیعیان برشمرد و اذعان داشت: وجود امنیت پایدار، همت بالای عوامل بهداشت و درمان و مشارکت‌های خودجوش مردم در قالب گروه‌های جهادی از مهمترین مولفه موفقیت جمهوری اسلامی ایران در این عرصه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها