جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر؛

برگزاری جلسه قرارگاه «مواسات و همدلی» در شهرستان دیر

پاسدار «سید علی حسینی نیا» در اولین جلسه قرارگاه مواسات شهرستان دیر گفت: طبق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تأمین مواد غذایی خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت و خانواده‌هایی که با توجه به وقوع ویروس کرونا در شهرستان دیر دچار مشکل و آسیب شده‌اند در شهرستان اتخاذ می‌شود.
کد خبر: ۳۹۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ - 15April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، پاسدار «سید علی حسینی نیا» جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در اولین جلسه قرارگاه مواسات شهرستان دیر اظهار داشت: طبق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تأمین مواد غذایی خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت و خانواده‌هایی که با توجه به وقوع ویروس کرونا در شهرستان دیر دچار مشکل و آسیب شده‌اند در شهرستان اتخاذ می‌شود.

وی گفت: خیرین شهرستان با محوریت قرارگاه مواسات شهرستان این کمک‌ها را انجام دهند.

حسینی نیا با تأکید بر مشارکت تمامی مردم شهرستان در این اقدام خداپسندانه، افزود: مردم کمک‌های نقدی خود را به حساب قرارگاه مواسات شهرستان دیر واریز کنند و کمک های غیرنقدی خود را همه روزه به پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان تحویل دهند.

وی افزود: خانواده ها و محلات باید درگیر این موضوع شوند و این احساس همدلی باید نمود پیدا کند که بتوانیم این ماه رمضان نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار