امام جمعه کنگان؛

تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در کنگان

حجت‌الاسلام «محمود محمودی» گفت: تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدامی سترگ برای خدمت به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر است.
کد خبر: ۳۹۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ - 15April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک مومنانه و جهادی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر قرارگاه رزمایش مواسات در کنگان اظهار داشت: تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اقدامی سترگ برای خدمت به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر است.

وی گفت: فلسفه کار قرارگاهی پرهیز از موازی کاری و خنثی سازی یکدیگر در خدمت رسانی است.

وی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تقویت این قرارگاه که خدمت رسانی به محرومان هدف عمده آن است، استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان گفت: لازمه کار قرارگاهی این است که به گونه‌ای عمل شود تا همه نیازمندان از برکات این کار مومنانه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: شناسایی گروه‌های هدف اعم از فقرا و ایتام و نیز کسانی که در اثر بیماری کرونا دچار مشکل شده‌اند در اولویت باشد.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود از همه ظرفیت‌های موجود از جمله مشارکت مدیران و کارمندان بر مبنای رضایت و علاقه به سهیم بودن در این کار خداپسندانه استفاده کرد.

امام جمعه کنگان با اشاره به حضور شرکت‌های صنعتی در شهرستان عنوان کرد: فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی باید سرلوحه کار همه از جمله شرکت‌های منطقه قرار گیرد و صنایع منطقه به این مطالبه و انجام و تعهدات خود در حوزه اجتماعی به ویژه در شرایط دشوار کنونی جامعه عمل بپوشد.

فرمانده قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان کنگان مشکلات برخی از بازاریان به دلیل تعطیلی کسب و کار را یادآورشد و گفت: پیشنهاد می‌شود بانک‌ها علاوه بر پرداخت تسهیلات، نسبت به مهلت دادن بیشتر به برخی بازاریانی که بابت تسهیلات بانکی بدهکار هستند برای کاهش مشکلات آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار