سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

افزایش دو برابری فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیص کووید ۱۹ در خوزستان

علی احسان پور گفت: همزمان با افزایش دو برابری فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیص کووید ۱۹ در مرکز استان، مراکز جامع سلامت سطح استان نیز اقدامات شناسایی ویروس را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۹۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 15April 2020

افزایش دو برابری فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیص کووید ۱۹ در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی احسان پور» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز امروز به جدیدترین آمار مبتلایان کووید ۱۹ در خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته، ۶۵ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است که با احتساب این موارد جدید، مجموع مبتلایان این بیماری به هزار و ۳۳۳ مورد در استان افزایش یافته است.

وی افزود: این ۶۵ مورد به تفکیک؛ اهواز ۲۶ مورد، رامشیر ۱۷ مورد، باوی چهار مورد، شهرستان‌های حمیدیه، هفتکل و شوشتر هر کدام سه مورد، شهرستان‌های دشت آزادگان، امیدیه و ایذه هر کدام دو مورد و شهرستان‌های اندیمشک، آبادان و کارون هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند تا به این ترتیب موارد فوت‌شدگان این بیماری به ۱۴۴ نفر در استان افزایش یابد.

احسان پور بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و هزار و ۹ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در پایان یادآور شد: همزمان با افزایش دو برابری فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیص کووید ۱۹ در مرکز استان، مراکز جامع سلامت سطح استان نیز اقدامات شناسایی ویروس را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار