توزیع 7 هزار بسته بهداشتی توسط بسیج کارمندان استان خراسان رضوی

به منظور مقابله با ویروس کرونا سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی تا کنون 7 هزار بسته بهداشتی و فرهنگی در حاشیه شهر مشهد و دیگر نقاط استان توزیع کرده است.
کد خبر: ۳۹۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ - 15April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «سید جواد کمالی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) در خصوص اقدامات این سازمان در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: به منظور مقابله با ویروس کرونا به همت بسیج کارمندان استان 7 هزار بسته بهداشتی و فرهنگی تهیه و توزیع شده است.

وی ادامه داد: یک هزار بسته در حاشیه شهر مشهد توزیع شده و یک هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش در اختیار جانبازان ضایعه نخاعی مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)، مرکز سالمندان ایثار و همچنین آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان مشهد قرار گرفته است.

سرهنگ کمالی افزود: 5 هزار بسته بهداشتی نیز بین بازنشستگان، بیماران و نیازمندان توزیع شده است.

وی در پایان با اشاره به ضدعفونی برخی معابر و اماکن شهر مشهد و نقاط کم‌برخوردار گفت: 2 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده به منظور گندزدایی و ضدعفونی معابر، روستاها و حاشیه شهر و ادارات کل استان تحویل گروه‌های جهادی شده است.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی، دارای 31 حوزه مقاومت و 510 پایگاه است که از این تعداد 7 حوزه مقاومت و 210 پایگاه در مشهد و 24 حوزه و 300 پایگاه در شهرستان‌های این استان فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار