استاندار خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در بحران کرونا

غلامرضا شریعتی گفت: فضای ایجاد شده در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، فرصتی برای استفاده از فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۳۹۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ - 15April 2020

ضرورت استفاده از فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در بحران کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: توجه به آموزش مجازی دانش آموزان مناطق کم برخودار خوزستان در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

وی افزود: سه هزار تبلت دانش آموزی به صورت رایگان در بین مناطق کم برخوردار استان جهت استفاده در کلاس‌های مجازی توزیع خواهد شد.

شریعتی با بیان اینکه بسیاری از معلمان استان با استفاده از وسایل شخصی به آموزش مجازی می‌پردازند، عنوان داشت: این معلمان از هیچ تلاشی برای آموزش دانش آموزان فروگذاری نکرده و شایسته تقدیر و تشکر هستند.

این مقام مسؤول به تأثیر راه‌اندازی شبکه اجتماعی دانش‌آموزان شاد در ارتقای شاخص‌های آموزشی استان، اشاره کرد و افزود: ساختار شبکه، بستر لازم را برای تعامل و ارتباط دانش آموز، معلم و حضور فعال اولیا در فرآیند تعلیم و تربیت مهیا خواهد کرد و ما ناچاریم که نهایت بهره را از این فضای جدید آموزشی ببریم.

شریعتی گفت: فضای ایجاد شده در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، فرصتی برای استفاده از فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها