استاندار خوزستان:

تبعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بحران کرونا باید جدی گرفته شود

غلامرضا شریعتی گفت: باید علاوه بر جدی گرفتن کرونا، تبعات آن را در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانواده باید جدی گرفته شود و با برنامه‌های مختلف این تبعات را کاهش دهیم.
کد خبر: ۳۹۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ - 16April 2020

تبعات مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بحران کرونا باید جدی گرفته شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در اولین کارگروه فرهنگی، اجتماعی استان خوزستان در سال جدید، اظهار داشت: در سالی که تمام استان و کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند، تبعات اجتماعی بسیاری بر خانواده، جوانان و جامعه دارد و باید در راستای بهبود وضعیت برنامه‌ریزی‌های مدون انجام شود.

وی افزود: نهادهای فرهنگی استان برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند و همچنین برنامه‌هایی را نیز در دست اجرا دارند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: باید علاوه بر جدی گرفتن کرونا، تبعات آن را در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانواده باید جدی گرفته شود و با برنامه‌های مختلف این تبعات را کاهش دهیم.

شریعتی عنوان کرد: رها کردن تاثیر منفی بُعد فرهنگی و اجتماعی کرونا می‌تواند سال‌ها در جامعه ماندگار باشد و از این بابت تأثیرگذاری منفی فرهنگی و بار رکود اقتصادی از جنگ جهانی دوم کمتر نیست به همین دلیل این مسائل را باید خیلی جدی بررسی کنیم.

وی گفت: باید رفتار مردم و نحوه فعالیت مدیران با این ویروس منطبق باشد تا وضعیت شیوع ویروس کرونا در جامعه بهبود یابد.

این مسئول متذکر شد: از حمایت تمام دستگاه و ارگان‌هایی که در بحران کرونا اقدام به فعالیت های فرهنگی کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم تا پایان این بحران در زمینه اینگونه فعالیت ها همچنان فعال باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار