مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خبر داد؛

کشف و ضبط 21 هزار ماسک و دستکش احتکار شده در خوزستان

نعمت‌الله بیرانودی گفت: ۲۱ هزار ماسک و دستکش احتکار شده در استان خوزستان در گشت‌های بازرسی مشترک این اداره‌کل و دستگاه‌های ناظر در یک هفته اخیر کشف و ضبط شدند.
کد خبر: ۳۹۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 16April 2020

استفاده از کالاهای بهداشتی باعث تخلف و سواستفاده برخی افراد سودجو شده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «نعمت الله بیرانوندی» مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۱ هزار ماسک و دستکش احتکار شده در استان در گشت های بازرسی مشترک این اداره کل و دستگاه های ناظر در یک هفته اخیر کشف و ضبط شدند.

وی افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۹۰ جفت دستکش و ۱۲ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک بوده‌اند ضمن اینکه لوازم کشف شده بر اساس قانون و جهت استفاده کارکنان خط مقدم مبارزه با کرونا تحویل دستگاه‌های مربوطه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: با شیوع ویروس کرونا گشت‌های بازرسی مشترک با حضور بازرسان اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان، بازرسان سازمان صمت خوزستان و معاونت غذا و داروی اهواز از سطح بازار و داروخانه‌ها برای نظارت بر نحوه فروش و عرضه کالاهای بهداشتی در حال انجام است.

بیرانوندی متذکر شد: استفاده از کالاهای بهداشتی با شیوع ویروس کرونا توسط مردم بسیار افزایش یافته و همین موضوع باعث فراهم شدن زمینه تخلف و سواستفاده برخی افراد سودجو شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار