مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

حمایت فرمانداری ساری در جذب اعتبار استانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

سردار «عبدالله ملکی» از حمایت ویژه فرمانداری ساری در جذب اعتبار استانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سال 99 خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ - 16April 2020

حمایت فرمانداری ساری در جذب اعتبار استانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندرانسردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری به تشریح وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران پرداخت و بر ضرورت حمایت مسئولان استانی در تکمیل آن تأکید کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جلسات متعددی با مسئولان استانی پیرامون مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران داشتیم، به جلسه روز گذشته با «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری اشاره کرد و گفت: مقرر شد فرمانداری ساری از سرفصل برنامه‌های این شهرستان اعتباری را به این مرکز در سال 99 اختصاص دهد.

ملکی ادامه داد: همچنین فرمانداری ساری قول حمایت و پیگیری ویژه در تصویب اعتبار مربوط به این مرکز از طریق شورای برنامه ریزی و توسعه استان را داد.

وی همچنین افزود: در این جلسه مقرر شد، فرماندار ساری در جذب اعتبار متمم و افزایش بودجه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران از طریق شورا و شهرداری ساری حمایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار