مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

ارتش در آوردگاه دفاع مقدس قابلیت‌­های خود را آشکار ساخت

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» گفت: ارتش و ارتشی‌های غیور و غیرتمند در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس قابلیت‌­های خود را آشکار ساختند.
کد خبر: ۳۹۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ - 16April 2020

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با اشاره به 29 فروردین «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» اظهار داشت: تصمیم راهبردی و سرنوشت‌ساز حضرت امام خمینی در حفظ و استقرار ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قدرت‌نمایی آن در رژه ۲۹ فروردین‌ سال ۱۳۵۸، اندیشه شوم دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر «انحلال ارتش» را باطل کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با پیوستن ارتش به ملت و آرمان‌­های انقلاب و نظام اسلامی، فصل جدیدی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران و اثبات فداکاری و پیدایش هویت انقلابی و مکتبی رقم خورد.

وی افزود: ارتش و ارتشی‌های غیور و غیرتمند، به سرعت فرایندهای تبدیل به یک سازمان متحول و متناسب با ارزش‌های انقلاب و نظام را سپری و در آوردگاه هشت سال دفاع مقدس و مقابله با جنگ تحمیلی، قابلیت‌­های خود را در برابر قدرت­‌های استکباری و ارتش بعثی صدام آشکار ساختند.

ذوالقاری گفت: پس از جنگ تحمیلی تا به امروز نیز ارتش در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به‌­ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و سپری دفاعی در مقابل تهدیدات دشمن است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌­سازان ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک این روز خجسته به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان عزیز ارتش و خانواده‌های معظم آن‌ها با اشاره به نقش‌­آفرینی‌های بزرگ و ماندگار اخیر این سازمان در صحنه‌­های باشکوه امداد و خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: هماهنگی و هم‌افزایی مثال‌زدنی نیروهای مسلح در سایه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای نشان از پشتوانه عمیق معرفتی، بصیرتی و روحیه انقلابی آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها