بازدید سردار میرزایی از کارگاه تولید ماسک در بندرعباس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از کارگاه تولید ماسک و لوازم بهداشتی در یکی از محلات بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ - 16April 2020

بازدید سردار میرزایی از کارگاه تولید ماسک در بندرعباسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از کارگاه تولید ماسک پایگاه مقاومت بسیج شهید میرزایی محله زیباشهر بندرعباس بازدید کرد.

میرزایی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در راستای همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد، افزود:‌ این رزمایش توسط خواهران و برادران بسیجی در بندرعباس از ابتدا شیوه ویروس منحوص کرونا آغاز شده است.

میرزایی در ادامه به تشریح اقدامات بسیج در جبهه مقابله با کرونا پرداخت و اضافه کرد:‌ این پایگاه بسیج در همان روز‌های اول بحران کرونا شروع به تولید ماسک بهداشتی با ظرفیت روزانه یک هزار و 200 عدد در دو شیفت کاری با حضور برادران و خواهران کرده است.

بسیجیان این پایگاه در دو شیفت از ساعت 15 الی 22 با حضور خواهران و از ساعت 23 الی 7 صبح با حضور برادران مشغول به تولید ماسک هستند که با پروتوکل‌های وزارت بهداشت و استریلیزه کردن بهداشتی به صورت رایگان در بین آحاد مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار