بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز ارتش؛

معنویت ارتش انقلابی ایران اسلامی چیزی فراتر از ارتش‌های دنیاست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز ارتش بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ - 16April 2020

معنویت ارتش انقلابی ایران اسلامی چیزی فراتر از ارتش های دنیاست

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ

29 فروردین ماه، یاد آور تدبیر و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بصیرت و هوشیاری ایشان در برابر توطئه‌ی ضد انقلابی است.

درست در برهه‌ای حساس از تاریخ کشور که خیلی‌ها قصد داشتند ارتش را وابسته به رژیم پهلوی بدانند و با شیطنت‌های‌شان این تشکیلات عظیم نظامی را در مقابل دیگر یگان‌های نظامی کشور علم کنند، تدبیر و درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی در ثبت و ضبط روز ارتش انقلابی، همه معادلات دشمنان را به هم ریخت و روز ارتش برای همیشه در تقویم ایران اسلامی ماندگار شد.

ارتش مقتدر و انقلابی ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس، ماهیت جهادی، انقلابی و اقتدار نظامی و ولایی خود را به رخ دنیا کشاند و در سایه وحدت و برادری در کنار دیگر یگان‌های نظامی توانست در مقابل خیل عظیم ابزار آلات پیشرفته زمینی و هوایی رژیم بعث عراق که از چندین کشور قدرتمند پشتیبانی می‌شد بایستد و به دنیا نشان دهد که ارتش ایران انقلابی و اسلامی چیزی فراتر از ارتش های دنیا دارد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ارتش و تبریک این روز به دلاورمردان ارتشی انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد که تمام تلاش و رسالت خود را برای ثبت، ضبط و انتشار حماسه‌های ماندگار ارتش جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای مقدس خوزستان به کار بگیرد و این درس‌های ماندگار فداکاری، ایثار و جهاد را به نسل امروز و فردا منتقل کند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار