نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ارتش پرونده قطوری در پیروزی‌ها و سربلندی‌های ملت ایران ثبت کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در دوران دفاع مقدس همه جا سخن از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و پرونده قطوری در پیروزی‌ها و سربلندی‌های ملت ایران ثبت کرده است.
کد خبر: ۳۹۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ - 16April 2020

ارتش پرونده قطوری در پیروزی‌ها و سربلندی‌های ملت ایران ثبت کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز در دیدار با کارکنان تیپ ۱۳۰ بجنورد، اظهار داشت: ارتش سابقه خوب و روشنی در انقلاب دارد؛ در قبل از انقلاب شعار مردم با ارتش یک شعار صمیمی بود و مردم به خیابان آمدند و به ارتش گل تقدیم کردند و این ارتباط خوب بین مردم و ارتش گلوله را تبدیل به گل کرد.

یعقوبی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب که هنوز سپاه شکل نگرفته بود، بسیج جایگاه خود را پیدا نکرده بود و نیرو‌های مردمی سازماندهی نشده بود، ارتش با تجربه طولانی و پختگی که داشت توانست بسیاری از حرکت‌های براندازی نظام را خنثی کند و این ارتش بود که راست قامت ایستاد و از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به موفقیت‌ها و خدمات ارتش گفت: ارتش همه مراحل خود را به خوبی پشت سر گذاشت و در دوران دفاع مقدس به صورت هوایی، دریایی، زمینی و هوانیروز همه جا سخن از اقتدار ارتش بود و پرونده قطوری در پیروزی‌ها و سربلندی‌های ملت ایران ثبت کرده است.

وی ادامه داد: امروز هم ارتش در صحنه خدمت پیشگام شده و در ضدعفونی کردن شهر‌ها و خیابان‌ها آمادگی خود را اعلام کرده و بیمارستانی در مدت ۴۸ ساعت ایجاد کرد و این نشان از توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

یعقوبی تصریح کرد: ارتش قوی و نیرو‌های مسلح قدرتمند افتخار ایران و انقلاب است و امروز به این افتخار مفتخریم و جای تقدیر دارد از کسانی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیل‌ها و زلزله‌ها و حوادث غیرمترقبه ارتش جلودار و پیشتاز هستند و باید این افتخار را به نسل‌های جدید ارتش منتقل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه امروز انقلابی بزرگ، چهل ساله و پخته، دوست شناس و دشمن‌شناس داریم، گفت: امروز ما در منطقه، ارتش ۲۰ میلیونی که امام می‌فرمودند را با نام جبهه مقاومت داریم و دشمن هراس خود را دارد و از قدرت و اقتدار ما در هراس است.

وی درخصوص ویروس کرونا عنوان کرد: امیدواریم خداوند این آزمونی که از بشریت گرفته و تلنگری به همه انسان‌ها به عنوان بیدار باش است به زودی تمام و این بلا از سر ملت‌ها کم شود و در سال جدید که سال جهش تولید است بتوانیم گام‌های بلندتری در مسیر رونق تولید و جهش تولید برداریم و کشورمان را از تهدید‌ها و تحریم‌ها به وسیله اقتصاد قوی دور نگه داریم و کشور آباد، آزاد و سربلند را برای ورود امام زمان (عج) محیا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار