فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد؛

آغاز «رزمایش کمک‌های مؤمنانه» در استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» گفت: «رزمایش کمک‌های مؤمنانه» برای کمک به مردم آسیب‌دیده در شرایط کرونایی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و با رمز یا مهدی ادرکنی(عج) آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ - 16April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آغاز «رزمایش کمک‌های مؤمنانه» در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: «رزمایش کمک‌های مؤمنانه» برای کمک به مردم آسیب‌دیده در شرایط کرونایی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و با رمز یا مهدی ادرکنی(عج) آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این راستا کمیته‌های فرهنگی، منابع مالی و رسانه ایجاد شده گفت: در شرایط کرونایی با توجه به اینکه تعدادی از هم‌استانی‌ها از لحاظ معیشتی دچار مضیقه هستند برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسیدگی به مستمندان، ایتام، فقرا و کسانی که در فضای ویروس کرونایی دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شدند رزمایش کمک‌های مؤمنانه آغاز شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پایگاه اصلی این رزمایش را مساجد و نواحی مقاومت دانست و تصریح کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه با همکاری حوزه‌ها و نواحی مقاومت و هماهنگی فرمانداران، کمیته امداد امام خمینی، ائمه جمعه، بهزیستی برگزار شده که کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم‌استانی‌ها خیر و نیکوکار را جمع آوری و در مرحله بعدی بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

رزمجو با اشاره به اینکه در رزمایش کمک‌های مؤمنانه بسته‌های معیشتی و غذایی میان فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود افزود: در این راستا فرمانده‌کل سپاه حدود 4 هزار بسته معیشتی متشکل از برنج، روغن، حبوبات، قند، شکر، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، گوشت سفید و قرمز برای نیازمندان استان بوشهر اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به مردم کمتربرخوردار است گفت: در این رزمایش نیروهای سپاه پاسداران و بسیجیان استان بوشهر در آستانه ماه مبارک رمضان در رسیدگی به نیازمندان جهادی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها