فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب خبر داد؛

اهداء 2 هزار بسته غذایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

امیر حمزه بیدادی گفت: در راستای اجرای طرح اکرام مؤمنانه دو هزار بسته غذایی به مناسب ۲۹ فروردین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان اهدا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ - 16April 2020

اهداء 2 هزار بسته غذایی به مددجویان کمیته امداد به مناسب «۲۹ فروردین» درخوزستان

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور امروز ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی به مردم در  پلیس‌راه اندیمشک در شمال خوزستان همزمان با سالروز گرامیداشت روز ارتش در جمع فرماندهان نیروهای مسلح اظهار داشت: اوضاع کشور و جهان به واسطه ویروس کرونا یک مقدار متفاوت بوده و رژه مرسوم هر ساله با توجه به پروتکل‌های بهداشتی در روز ارتش برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به دستور فرمانده ارتش در برگزاری رژه خدمت در روز ارتش، افزود: در روز ارتش همانند سال گذشته که در برخی از استان‌ها شاهد رژه خدمت بودیم امسال نیز در روز ارتش رژه خدمت را برگزار خواهیم کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: رژه خدمت با شعار مدافعان سلامت، یاوران سلامت در ۱۵ محور استان تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: رژه خدمت فردا (جمعه) با حضور استاندار خوزستان و دیگر فرماندهان نیروهای مسلح در مرکز استان برگزار می‌شود و ویزیت رایگان، ضدعفونی معابر، تب‌سنجی، غربالگری، اهدا خون، اکرام مؤمنانه از اقدامات گسترده رژه خدمت در استان خوزستان خواهد بود.

بیدادی به اکرام مؤمنانه اشاره و تصریح کرد: دو هزار بسته غذایی به مناسب ۲۹ فروردین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور عنوان کرد: در کنار تمام تبعات و مشکلات ویروس کرونا برکاتی نیز همانند وحدت جامعه را در کشور و جهان در پی داشته است که با وحدت مردم و مسئولان کرونا را به طور قطع شکست خواهیم داد.

وی گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ورود نیروهای مسلح به میدان مقابله با کرونا، بسیج، سپاه قهرمان، نیروی انتظامی همیشه در صحنه، ارتش سرافراز و تمامی ارگان‌ها و نهادها برای مقابله با ویروس کرونا وارد میدان عمل در کنار مسئولان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار