فرمانده انتظامی مازندران:

ارتش جمهوری اسلامی باعث رعب و وحشت استکبار جهانی است

سردار «سید محمود میرفیضی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که توانسته باعث رعب و وحشت استکبار و امید مستضعفین در عالم باشد.
کد خبر: ۳۹۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ - 16April 2020

ارتش جمهوری اسلامی باعث رعب و وحشت استکبار جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران در پیامی فرا رسیدن 29 فروردین روز گرامیداشت دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: 29 فروردین ماه با درایت و عنایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام ارتشی مزین شده است که با رشادت‌‌ها و دلاورمردی‌های نیروهای خود در طی سال‌‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی نشان داد نیرویی مردمی، مکتبی و ولایی در دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و هویتی کشور است.

حضور فرماندهان مجاهد و تقدیم شهدای بزرگی همچون صیاد شیرازی که برای اقتدار انقلاب اسلامی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا مجاهدت کردند، گواهی بر این مدعاست.

ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته‌ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار و امید مستضعفین در عالم باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران گرانقدر، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام ارتشیان قهرمان اعم از فرماندهان، رزمندگان، کارکنان و خانواده محترم آنان و به‌ویژه خانواده معظم شهدای ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده، سربلندی ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و توجهات رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها