استاندار خوزستان خبر داد؛

تولید «لباس فضایی» استاندارد برای کادر درمانی توسط سپاه خوزستان

غلامرضا شریعتی گفت: در مجموعه قرارگاه بهداشتی که به همت سپاه حضرت ولی عصر (عج) سپاه ساماندهی شده، لباس‌های یکبار مصرف، معروف به «لباس فضایی» تولید می‌شود که نیاز ضروری کادر درمانی کشور است.
کد خبر: ۳۹۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ - 16April 2020

تولید «لباس فضایی» استاندارد برای کادر درمانی توسط سپاه خوزستان

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در حاشیه بازدید امروز از قرارگاه بهداشتی شفاء سپاه خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: در این مجموعه که به همت سپاه حضرت ولی عصر (عج) سپاه ساماندهی شده، لباس‌های یکبار مصرف، معروف به «لباس فضایی» تولید می‌شود.

وی افزود: کاربرد این لباس‌ها برای پزشکان، پرستاران و کادر درمانی است تا بر بالین بیماران کرونا مثبت حضور پیدا کنند.

شریعتی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور در ابتدا کمبود چنین لباس‌هایی بود، اما یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرستان دزفول سریعا موفق به دریافت مجوز برای تامین استان و کشور از این لحاظ شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سپاه نیز در اهواز موفق به راه اندازی مرکزی برای ساخت این دسته از لباس‌ها شد، گفت: روزانه هزار و ۲۰۰ دست لباس با استاندارد‌های وزارت بهداشت و برای استفاده کادر درمانی در این مرکز تولید می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امکان افزایش ظرفیت این کارگاه به تولید روزانه یکهزار و ۵۰۰ دست لباس نیز وجود دارد.

شریعتی، استان خوزستان در زمینه تامین «لباس‌های فضایی» را بی نیاز دانست و افزود: امیدواریم این حرکات جمعی و جهادی تا نابودی کامل بیماری کرونا ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها