مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

طلاب جهادی مایه آبروی نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه هستند

حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» گفت: طلاب جهادی که در موضوع پیشگیری از کرونا و آسیب‌های آن تلاش می‌کنند، مایه آبروی نظامی و انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه هستند.
کد خبر: ۳۹۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ - 16April 2020

طلاب جهادی مایه آبروی نظام اسلامی و حوزه‌های علمیه هستندبه گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم با صدور پیامی از فعالیت‌های خالصانه طلاب جهادی در خدمت رسانی به امور مربوط به بیماران مبتلا به کرونا تقدیر کرد.

در پیام تقدیر حجت الاسلام والمسلمین اکبری آمده است: از صمیم قلب و با تمام وجود سپاسگزار و دعاگوی طلاب و روحانیون عزیز بسیجی، فرماندهان محترم پایگاه‌های بسیج مدارس حوزه‌های علمیه قم و اعضای تلاشگر گروه‌های جهادی فعال در امر مقابله با ویروس منحوس کرونا هستم.

پیام افزوده است: طلاب جهادی حقیقتاً با حضور مخلصانه و بسیار مؤثر در بیمارستان‌ها در یاری رساندن به کادر پزشکی و درمان، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی برای مردم و فعالیت در کارگاه‌های تولید ماسک و البسه بیمارستانی، اقدامات جهادگرانه در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان و نیز حضور فعالانه در آرامستان بهشت معصومه (س) جهت تجهیز اموات کرونایی از همان روز‌های نخست شیوع کرونا خوش درخشیدید.

در این پیام آمده است: بی شک شما آبروی نظام، انقلاب و حوزه‌های علمیه هستید و بدین وسیله از همه شما عزیزان، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار