جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان:

فعالیت در حوزه دفاع مقدس رسالتی معنوی و ارزشی است

سردار محمود معین‌پور گفت: فعالیت در حوزه دفاع مقدس همچون خود زمان جنگ باری معنوی و ارزشی است که به دوش همه است و ما نیز در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان آمادگی داریم تا در زمینه‌هایی که بتوانیم، همکاری لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۳۹۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 16April 2020

فعالیت در حوزه دفاع مقدس رسالتی معنوی و ارزشی است

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سردار «محمود معین‌پور» جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در جریان آخرین اقدامات و فعالیت های حوزه دفاع مقدس در خوزستان قرار گرفت.

در این دیدار سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت‌ها در خصوص مراکز فرهنگی و یادمان های دفاع مقدس اظهار داشت: رسالت خظیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، احصاء، تدوین، تبیین، نگهداری، نشر و تاثیرگذاری مجموعه فرهنگ‌های ناب و ارزشی باقیمانده از دوران دفاع مقدس در همه زمینه‌هاست.

وی افزود: از آنجایی که تاثیرات فرهنگی دفاع مقدس در همه امور جاری است و نسل جوان ما شاهد تکثیر و انتقال فرهنگ شهادت، شهامت، جهاد و ایثار در خیلی از رخدادهای روز هستند فلذا می‌طلبد که همه نهادها، یگان‌ها و اقشار کمک کنند تا در این زمینه غفلتی صورت نگیرد.

سردار یوسفی سپس به ساخت و تکمیل پروژه های مرکز فرهنگی خوزستان در اهواز و آبادان اشاره کرد و گفت: ساخت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس و همچنین یادمان‌های شهدای گمنام در جغرافیای حماسه ساز خوزستان مطالبه عموم مردم و به خصوص خانواده های معظم شهداء و جامعه رزمندگان است و قرارگاه های سپاه و دیگر یگان های نظامی باید کمک کنند تا بتوانیم این مطالبات مردمی را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

معین‌پور نیز ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در استان خوزستان بابت ماندگار کردن و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، افزود: فعالیت در حوزه دفاع مقدس همچون خود زمان جنگ باری معنوی و ارزشی است که به دوش همه است و ما نیز در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خوزستان آمادگی داریم تا در زمینه هایی که بتوانیم، همکاری لازم را داشته باشیم.

در پایان این جلسه مقرر شد که بازدیدهای مشترکی از پروژه های عمرانی استان خوزستان از جمله ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان صورت بگیرد تا زمینه همکاری بیشتر فراهم آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار