پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ارتش

سرهنگ «امیرعباس آسمند» طی پیامی، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۹۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ - 16April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ» 

29 فروردین یادآور بصیرت، هوشیاری و تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در برابر توطئه‌های دشمنان و کارشکنی‌های ضد انقلاب است که به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

ارتش مردمی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته خدمات ارزشمند و صادقانه‌ای برای حفظ تمامیت ارضی، ساختار سیاسی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد زیرساخت‌های دفاعی در مقابل دشمنان، توسعه‌یافتگی کشور و ایجاد امنیت عمومی برای ملت ایران انجام داد و در این راه شهدای زیادی را به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرد.

ایستادگی‌ها، دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های فرزندان رشید این مرز و بوم در ارتش و نیروهای مسلح سبب شده است که ما امروز به پایداری، صلابت و عزت ایران اسلامی در دنیا افتخار کنیم و به داشتن چنین نیروهای جان بر کفی به خود ببالیم.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای ارتش و تبریک این روز به دلاورمردان و جان‌برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیقات روزافزون همه نیروهای مسلح ایران را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و در سایه  ولایت و رهبری فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار