نماینده ولی فقیه در خوزستان:

«جهش تولید» نباید فقط در سربرگ‌ها باشد/ مردم نباید کالای غیر ایرانی استفاده کنند

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: جهش تولید نباید فقط در سربرگ‌ها باشد، مسؤولان با برنامه ریزی وارد صحنه شوند، تنها به برگزاری جلسات شعار سال اکتفا نشود. فرهنگ مردم باید به حدی برسد که از کالای غیر ایرانی استفاده نکنند.
کد خبر: ۳۹۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 16April 2020

«جهش تولید» نباید فقط در سربرگ‌ها باشد/ مردم نباید کالای غیر ایرانی استفاده کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید «محمدنبی موسوی‌فرد»، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحقق تولید در کشور با مرور دستورات رهبر انقلاب در سال‌های اخیر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در سال گذشته بخشی از واحد‌های تولیدی فعال شدند لکن شتابی که کشور را بی نیاز از واردات بکند نیازمند الزاماتی است که باید اتفاق بیفتند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا بایستی به شدت انجام شود، افزود: همه دستگاه‌های مسؤول مبارزه با قاچاق کالا با جدیت ورود کنند، فرهنگ مردم باید به حدی برسد که از کالای غیرایرانی استفاده نکنند؛ از این رو جهش تولید تنها با تولید محصولات داخلی حاصل نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در تحقق شعار سال نباید فقط به مسؤولان توجه شود، خاطرنشان کرد: بسترسازی و فرهنگ سازی برای خرید داخلی از سوی مسؤولان فراهم شود تا مردم بدانند با جهش تولید، بیکاری و خانواده‌های ضعیف و فقیر وجود نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه مسؤولان نباید اجازه بر زمین ماندن فرمایشات رهبری را بدهند، افزود: جهش تولید نباید فقط در سربرگ‌ها باشد، مسؤولان با برنامه ریزی وارد صحنه شوند، تنها به برگزاری جلسات شعار سال اکتفا نشود. مدیران جهادی در رأس کار قرار بگیرند تا مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار