نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

ایجاد وحدت بین مردم و دستگاه‌های اجرایی در رزمایش «کمک مومنانه»

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با بیان اینکه رزمایش مؤمنانه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی را به صف کرده و وحدت بی‌نظیری ایجاد کرد، گفت: هدف از این اقدام این است که به همه افرادی که طی شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند کمک شود.
کد خبر: ۳۹۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ - 16April 2020

ایجاد وحدت بین مردم و دستگاه‌های اجرایی در رزمایش «کمک مومنانه»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز طی جلسه هماهنگی قرارگاه مواسات که با حضور «احمد حسین‌زادگان» استاندار و سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا و «غلامرضا شریعتی» نماینده منتخب مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: خوشایندتر از رزمایش مواسات، وفاقی است که بین امامان جماعات و  مسؤولان شهری و روستایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرکشی به همه شهرها در دستور کار قرار دارد، افزود: رزمایش مؤمنانه همه مردم و دستگاه‌های اجرایی را به صف کرده و وحدت بی‌نظیری ایجاد کرد، هدف از این اقدام این است که به همه افرادی که طی شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند کمک شود.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه توجه به رزمایش مؤمنانه باید در اولویت کارها قرار بگیرد، تصریح کرد: باید همه یکپارچه به کمک مردم برویم، بهتر است خیریه‌هایی که در این بحث فعال دارند یکپارچه شوند.

در ادامه «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران ضمن تقدیر از مدیریت نماینده ولی فقیه در مازندران در حمایت از بحث قرارگاه مواسات گفت: مقرر شد با ویدئوکنفرانس بحث رزمایش مؤمنانه به همه ادارات که می‌توانند کمک کنند ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: طبق تجربه مردم مازندرن همیشه پای کار بودند، از این رو قرار شد یک کمیته نظارت بر کمیته اجرایی داشته باشیم تا تذکرات توسط این کمیته به دستگاه‌هایی که کم کاری می‌کنند صورت بگیرد.

حسین‌زادگان اذعان داشت: طی هماهنگی با فرماندهی سپاه برای تأمین نیروی انسانی از دستگاه‌های اجرایی و تعیین مأموریت و مهیا کردن وسایل نقلیه برنامه‌ریزی شد، از رئیس کل دادگستری هم می‌توان با عنوان نماینده دستگاه قضایی کمک گرفت، از بنیاد مستضعفان و کمیته هم درخواست کمک کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند تا مشکلات مردم را توسط سامانه تلفنی سامد (تلفنی) پیگیری کنند، مردم این توقع را از نظام دارند که در بحران به فکرشان باشد، باید حسابی متمرکز برای این موضوعات ایجاد شود تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار