در جمع خبرنگاران؛

امیر نصیرزاده: به موضوع «کرونا» نگاهی نظامی داریم

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به وجود تهدیدات بیولوژیک گفت: ما به موضوع شیوع ویروس کرونا نگاهی نظامی داریم.
کد خبر: ۳۹۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ - 17April 2020

امیر نصیرزاده: به موضوع «کرونا» نگاهی نظامی داریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم رژه خدمت روز ارتش که صبح امروز (جمعه) در مرکز آموزش‌های شهید امان اللهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به موضوع شیوع ویروس کرونا هم نگاهی نظامی داریم.

وی ادامه داد: شیوع این ویروس را چه یک تهدید بیولوژیک و چه یک تهدید شبه بیولوژیک حساب کنیم، این موضوع برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش یک تمرین و رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیکی است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه اگر رژه امسال روز ارتش به سیاق سالیان قبل برگزار می‌شد، نیروی هوایی ارتش تجهیزات جدیدی را به نمایش می‌گذاشت، عنوان کرد: ما در نیروی هوایی قرار بود رژه جمع هواپیمای کوثر را داشته باشیم که سال گذشته یک فروندی برگزار شده بود و امسال قرار بود پرواز جمع آن انجام شود.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش یکی از مراکز پذیرش بیماران مبتلا به کروناست و آمار ما نشان می‌دهد که روند کاهش ابتلا به کرونا آمار بسیار خوبی است، گفت: ما هم از لحاظ پذیرش به یک نقطه ثبات رسیده‌ایم و هم از لحاظ تعداد بهبودیافتگان به عدد خوبی دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار